Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Zmyślony po 30 latach odchodzi z Eskadry i branży reklamowej

Mateusz Zmyślony o odejściu z branży reklamowej poinformował na swoim Facebooku (fot. Facebook.com/Mateusz Zmyślony)

Związany od niemalże 31 lat z agencją Eskadra Mateusz Zmyślony ogłosił odejście z branży reklamowej.

Zmyślony od 1991 roku pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w Eskadrze, której był założycielem. Jak napisał na swoim profilu na Facebooku, agencję pozostawia w zaufanych rękach Jakuba Sadeckiego, prezesa zarządu Grupy Eskadra. 

Czytaj też: Po raz pierwszy w historii w kampanii Victoria's Secret występuje modelka z zespołem Downa

Zmyślony zapowiedział, że skupi się na pozostałej działalności, którą prowadził od lat. "Pozostaję czynnym współgospodarzem i szefem kreacji w Open Eyes Economy. Dotyczy to wszystkich form aktywności OEES, nie zmienia się również moja praca jako Redaktora Naczelnego Open Eyes Magazine" - napisał. Open Eyes Economy Summit to międzynarodowy szczyt ekonomiczny odbywający się w Krakowie od 2016 roku, którego pomysłodawcami są Zmyślony i Jerzy Hausner.

Zmyślony podkreśla, że nie rezygnuje całkowicie z działalności strategicznej, jedynie z marketingu komercyjnego. Nadal będzie zajmował się długookresowym planowaniem strategicznym dla miast i regionów pod marką Mateusz Zmyślony OPDR.

Czytaj też: Rozmowa z Admarketerem 2021 roku Dariuszem Maciołkiem, dyrektorem marketingu w Banku BNP Paribas

Były już marketingowiec poinformował również, że został dziennikarzem miesięcznika "Architektura & Biznes", w którym co miesiąc będzie publikować materiał na temat jednego z polskich miast. Dodał również, że pracuje nad szeregiem scenariuszy do gier komputerowych i seriali.

(KAP, 21.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.