Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Zmyślony po 30 latach odchodzi z Eskadry i branży reklamowej

Mateusz Zmyślony o odejściu z branży reklamowej poinformował na swoim Facebooku (fot. Facebook.com/Mateusz Zmyślony)

Związany od niemalże 31 lat z agencją Eskadra Mateusz Zmyślony ogłosił odejście z branży reklamowej.

Zmyślony od 1991 roku pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w Eskadrze, której był założycielem. Jak napisał na swoim profilu na Facebooku, agencję pozostawia w zaufanych rękach Jakuba Sadeckiego, prezesa zarządu Grupy Eskadra. 

Czytaj też: Po raz pierwszy w historii w kampanii Victoria's Secret występuje modelka z zespołem Downa

Zmyślony zapowiedział, że skupi się na pozostałej działalności, którą prowadził od lat. "Pozostaję czynnym współgospodarzem i szefem kreacji w Open Eyes Economy. Dotyczy to wszystkich form aktywności OEES, nie zmienia się również moja praca jako Redaktora Naczelnego Open Eyes Magazine" - napisał. Open Eyes Economy Summit to międzynarodowy szczyt ekonomiczny odbywający się w Krakowie od 2016 roku, którego pomysłodawcami są Zmyślony i Jerzy Hausner.

Zmyślony podkreśla, że nie rezygnuje całkowicie z działalności strategicznej, jedynie z marketingu komercyjnego. Nadal będzie zajmował się długookresowym planowaniem strategicznym dla miast i regionów pod marką Mateusz Zmyślony OPDR.

Czytaj też: Rozmowa z Admarketerem 2021 roku Dariuszem Maciołkiem, dyrektorem marketingu w Banku BNP Paribas

Były już marketingowiec poinformował również, że został dziennikarzem miesięcznika "Architektura & Biznes", w którym co miesiąc będzie publikować materiał na temat jednego z polskich miast. Dodał również, że pracuje nad szeregiem scenariuszy do gier komputerowych i seriali.

(KAP, 21.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.