Mediacom na dłużej z Intermarche i Bricomarche
Mediacom kupuje media dla Intermarche od 2017 roku (fot. Radosław Drożdżewski/Wikipedia)
Dom mediowy Mediacom (GroupM/WPP) wygrał przetarg na obsługę budżetu Grupy Muszkieterów, do której należą sieci sklepów Intermarche i Bricomarche.
Mediacom współpracuje z Grupą Muszkieterów od 2017 roku. Wtedy agencja po raz pierwszy wygrała budżet mediowy sieci Intermarche, która wcześniej przez 13 lat obsługiwana była przez należący do Publicis Groupe dom mediowy Starcom. W 2019 roku Starcom stracił drugą markę grupy na rzecz Mediacomu - Bricomarche.
Grupa Muszkieterów uruchomiła przetarg na obie sieci sklepów w czwartym kwartale 2021 roku. Nie ujawniono, na jaki okres podpisana została umowa z agencją.
Za działania kreatywne Intermarche odpowiada DDB Warszawa. GPD Agency jest agencją reklamową Bricomarche.
(KAP, 17.02.2022)