WPP wprowadza WPP Open Pro - platformę dla marek opartą na AI
Firma podkreśla, że chociaż wersja Pro została zaprojektowana z myślą o przyciągnięciu nowych, mniejszych klientów, stanowi ona również alternatywę dla obecnych odbiorców (fot. materiały prasowe)
Holding WPP zaprezentował nową wersję swojego marketingowego systemu operacyjnego WPP Open, który ma przyciągnąć mniejszych klientów na globalnym rynku.
System nazywa się WPP Open Pro i został zaprojektowany jako samoobsługowa platforma marketingowa, na której marki mogą samodzielnie planować, tworzyć i publikować kampanie.
"Oferta oddaje naszą przewagę w zakresie sztucznej inteligencji w ręce znacznie szerszego grona marek i firm. Chodzi o transformację sposobu dostarczania marketingu, poszerzenie naszego rynku docelowego i zapewnienie większej liczbie marek narzędzi niezbędnych do przewodzenia w erze sztucznej inteligencji" - zarekomendowała przedsięwzięcie Cindy Rose, CEO holdingu.
Firma podkreśla, że chociaż wersja Pro została zaprojektowana z myślą o przyciągnięciu nowych, mniejszych klientów, stanowi ona również alternatywę dla obecnych odbiorców.
Nowa platforma opiera się na szerszym systemie operacyjnym WPP Open OS.
Według firmy, Open Pro umożliwia użytkownikom planowanie z wykorzystaniem narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, opracowywanie strategii kampanii oraz szybką ocenę odbiorców i konkurencji na rynku.
(MAC, 24.10.2025)










