Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Home.pl wybiera agencję reklamową

Home.pl to dostawca usług internetowych (fot. Pixaby)

Home.pl rusza z przetargiem reklamowym - wynika z ustaleń "Presserwisu".

W przetargu wybierana jest agencja, która przygotuje i zrealizuje kampanię reklamową Home.pl. Szczegóły planowanych działań nie są znane, Home.pl nie odpowiedziała na pytania "Presserwisu", dotyczące prowadzonego przetargu.

Czytaj też: Każdy słoik Nutelli ma inną etykietę - ruszyła kampania promocyjna

Home.pl zajmuje się rejestracją domen internetowych, udostępnianiem hostingu utrzymywaniem kont poczty elektronicznej, współtworzeniem sklepów online.

(AMS, 14.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.