Każdy słoik Nutelli ma inną etykietę - ruszyła kampania promocyjna
11.02.2022, 13:33
Każdy słoik z Nutellą ma inne opakowanie (fot. materiały prasowe)
Agencje reklamowe Hand Made i Arvato odpowiadają za koncepcję kreatywną kampanii Nutella Unique Smile.
W ramach kampanii Nutella wypuściła limitowaną edycję 2 mln słoików - każdy różni się etykietą od pozostałych, bo zostały one zaprojektowane przez sztuczną inteligencję. Kampanii towarzyszy promocja konsumencka na stronie Nutella.pl, na której konsumenci mogą stworzyć etykietę ze swoim zdjęciem. Kampania jest prowadzona w telewizji, na nośnikach OOH, w internecie i mediach społecznościowych. Za plan wsparcia medialnego odpowiada agencja Vizeum. Kampania potrwa do 18 kwietnia.
(KAP, 11.02.2022)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter