Jacek Kulczycki ogłasza ostatnie nominacje do AD WO/MAN 2021
Laureaci z poprzednich lat przedstawili już wszystkich nominowanych do AD WO/MAN 2021. To 10. edycja najważniejszego konkursu dla branży agencji reklamowych, PR, mediowych i studiów producenckich.
Przez 5 dni, od 14 do 18 lutego 2022, na tej stronie i na kanale Press na TikToku codziennie ogłaszaliśmy, kolejne osoby, które w tym roku mają szansę na wygraną.
W piątek ostatnią czwórkę nominowanych ogłosił Jacek Kulczycki, CEO OTO Film:
@press.pl Piąta, ostatnia część nominacji do AD WO/MAN 2021. Więcej o konkursie na Press.pl. #press #adwoman #marketing #media #agency #konkurs ♬ Coastline Cruising-JP - Big Thunder Mountain
Czwartą, przedostatnią, część nominacji przedstawiła Ewa Góralska, managing director MediaHub i zwyciężczyni AD WO/MAN 2020 w kategorii Agencje Mediowe:
@press.pl Ewa Góralska z MediaHub przedstawia 4 osoby nominowane do AD WO/MAN '21. Gratulujemy! Więcej na Press.pl. #adwoman #press #marketing #contest #konkurs ♬ Suns - Official Sound Studio
W środę ogłaszającym był Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas Bank i laureat nagrody Marketer Roku 2020 podczas zeszłorocznej gali AD WO/MAN:
@press.pl Dariusz Maciołek ogłasza trzecią część nominacji do plebiscytu AD WO/MAN 2021. Więcej na Press.pl. #press #adwoman #contest #marketing #konkurs ♬ dźwięk oryginalny - Press
We wtorek nominowanych przedstawił Marcin Gaworski, CEO 180Heartbeats & Jung v. Matt:
@press.pl @marcingaworski przedstawia kolejnych nominowanych do Ad Wo/Man 2021. #press #advertising #marketing #adwoman ♬ Chill-out ambient BGM - Hollywood Labo
@press.pl Ogłaszamy pierwsze nominacje do nagrody AD WO/MAN 2021. Więcej na Press.pl. #adwoman #marketing #media #press #advertising ♬ 4 seconds ・ Drum roll (Takataka → Sharn)(944344) - Acore sounds
AD WO/MAN 2021 - kto, co i kiedy
Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest w kategoriach: Agencje reklamowe, Agencje mediowe, Studia produkcyjne i Agencje PR. To nagrody za: sukcesy w branży, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów.
Konkurs organizuje magazyn „Press”, a zwycięzca wybierany jest w głosowaniu agencji reklamowych, mediowych i PR, firm interaktywnych, studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych. Start tegorocznego głosowania to 18.02.2022.
Po raz czwarty w historii konkursu wręczymy nagrodę dla najlepszego marketera. Wybór przebiega w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm (agencje reklamowe, mediowe, PR, interaktywne, studia produkcyjne i postprodukcyjne, studia dźwiękowe) może wskazać najbardziej cenionych marketerów, również swoich klientów. W drugim etapie o wyborze AD Marketera Roku zdecyduje jury.
Więcej informacji o konkursie znajdziesz także na stronie Adwoman.press.pl.
****************
Organizator: Press
Partner AD WO/MAN X-lecia: TikTok
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Partnerzy Gali: Human Ark Animation Studio, F25 Production House, Cocosound, Royal Catering, M-sound Multimedia
Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy Kawie, Nowy Marketing
CP