Dziś poznamy laureatki i laureatów konkursu AD WO/MAN Roku 2023
Wyniki ogłaszać będziemy również na kanałach społecznościowych konkursu: https://www.facebook.com/ADWOMAN2020
Konkurs AD WO/MAN Roku to demokratyczny plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie. Podczas tegorocznej, dwunastej edycji konkursu po raz szósty zostanie wręczona nagroda AD Marketer Roku.
W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych głosowali na kandydatów z pięciu list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne, Agencje PR oraz po raz drugi – Young.
Przed ustaleniem listy nominowanych magazyn „Press” poprosił 109 ekspertów wyłonionych spośród przedstawicieli branży – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł AD WO/MAN Roku 2023. To z nich dziennikarze „Press” i „Presserwisu” zajmujący się reklamą i marketingiem, biorąc pod uwagę ubiegłoroczne dokonania i sukcesy kandydatów, a także kierując się liczbą wskazań fachowców, sporządzili pięć list nominowanych.
Każda z firm uczestniczących w plebiscycie mogła głosować na jedną, dwie lub trzy osoby, wybierając je z pięciu list nominowanych, przyznając im odpowiednią liczbę punktów.
Podczas tegorocznej, dwunastej edycji konkursu AD WO/MAN po raz szósty zostanie wręczona nagroda AD Marketer Roku. Tytuł ten przyznawany jest za: sukces w biznesie marketingowym; innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu; przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.
W jury konkursu na AD Marketera Roku 2023 zasiedli: Marcin Bogłowski, Michał Helman, Maciej Lissowski, Jerzy Minorczyk, Weronika Mirowska, Krzysztof Mocek, Paweł Tyszkiewicz.
Ogłoszenie wyników odbędzie się dziś (10 kwietnia), o godz. 19.30 w Centrum Kreatywności Targowa. Laureatów/ki ogłaszać będziemy również na kanałach społecznościowych konkursu: https://www.facebook.com/ADWOMAN2020
***
Organizator: Press
Mecenas konkursu: TVN Media
Partner kategorii Agencje reklamowe: Żywiec, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Škoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: PSMM
Partner kategorii Young: Grupa K+Group
Partner kategorii AD Marketer Roku: Burda Media Polska, Dentsu
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, British American Tobacco, Stock Polska, Cheese Film, Studio Cocosound, Facetpo40.pl
Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing, PRoto
(10.04.2024)