Allegro w kampanii zachęca nie do kupowania, lecz do założenia własnego sklepu
(screen: YouTube/Akademia Allegro)
Aktorka szyjąca pościel czy dziennikarz w sklepie z aromaterapią opowiadają o początkach biznesów w nowej kampanii Allegro „Otwórz swój największy sklep”.
– Zależało nam na zbudowaniu wizerunku Allegro jako partnera wszystkich przedsiębiorczych osób – wyjaśnia Marcin Półchłopek, merchant management director z Allegro. – W kampanii podkreślamy, że każdy sklep może odwiedzić nawet 21 milionów osób. Nawet mali przedsiębiorcy szybko mogą stać się ważnymi graczami na rynku.
Czytaj też: Mediapanel: w styczniu Allegro przegoniło Onet w rankingu domen
Za kampanię odpowiada agencja Ogilvy, filmy wyreżyserował Ivan Bambalin, zdjęcia wykonała Marta Wojtal, za produkcję odpowiadał Moon Films, postprodukcją zajął się Televisor, a montażem dźwięku – Juice. Zakup mediów i koordynacja podcastów - Starcom.
(AMS, 10.02.2022)