Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w styczniu Allegro przegoniło Onet w rankingu domen

W rankingu domen Allegro.pl uplasowało się najwyżej spośród polskich wydawców (fot. materiały prasowe)

Jak wynika z crossmediowego badania Mediapanel, w styczniu liderem wśród wydawców jest niezmiennie Google. Wśród polskich wydawców w ogólnym zestawieniu najwyżej plasuje się Ringier Axel Springer Polska. Allegro.pl awansowało o jedną pozycję w rankingu domen, wyprzedzając Onet.pl.

Serwisy Grupy Google odwiedziło w styczniu 29,28 mln użytkowników. Dalsze miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: Grupa YouTube - 26,88 mln, Grupa Ringier Axel Springer Polska - 22,91 mln, Facebook.com - 22,76 mln, Grupa Allegro - 22,57 mln, Grupa Wirtualna Polska - 22,23 mln, Grupa Polsat-Interia - 20,93 mln, Grupa OLX - 18,88 mln, Grupa Agora - 18,72 mln, Grupa Polska Press - 17,7 mln.

Czytaj też: Mediapanel: Medonet.pl w grudniu miał ponad 12 mln użytkowników

W rankingu domen w styczniu liderem była strona Google.com, która miała 28,45 mln użytkowników. Dalej znalazły się: Facebook.com - 22,78 mln, Youtube.com - 22,57 mln, Allegro.pl - 18,8 mln, Onet.pl - 18,57 mln, Wp.pl - 16,84 mln, Interia.pl - 15,34 mln, Wikipedia.org - 15,22 mln, Olx.pl - 14,57 mln i Ceneo.pl - 13,77 mln.

W zestawieniu audytowanych aplikacji na pierwszym miejscu znalazła się aplikacja Allegro, z której korzystało 9,82 mln internautów. Kolejne były: Jakdojade - 2,24 mln, WP Poczta - 1,47 mln, Player - 1,46 mln, Nowa Poczta Interia - 1,12 mln, Poczta O2 - 0,88 mln, Poczta Onet - 0,73 mln, OpenFM mobile - 0,6 mln, TVP Sport - 0,55 mln, TVP VoD - 0,51 mln.

W styczniu liczba internautów wyniosła 30 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,3 mln osób.

Czytaj też: Mediapanel: Allegro.pl liderem w zestawieniu serwisów zakupowych

(BAE, 10.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.