Leroy Merlin partnerem Kanału Sportowego – współpraca potrwa aż do mundialu
Współpraca Leroy Merlin z Kanałem Sportowym potrwa cały rok, począwszy od końca stycznia (fot. materiały sportowe)
Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin i Kanał Sportowy rozpoczynają całoroczną współpracę. Wspólne działania zaczną się pod koniec stycznia i potrwają cały bieżący rok, aż do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze (21 listopada - 18 grudnia).
W ramach współpracy z Kanałem Sportowym Leroy Merlin będzie obecna we flagowych programach dotyczących piłki nożnej, w tym dotyczących reprezentacji. A także w Hejt Parkach, czyli popularnym formacie, w ramach którego widzowie mogą w trakcie rozmowy z zaproszonym gościem zadzwonić do studia i zadawać mu pytania.
W ten sposób Leroy Merlin chce informować o nowościach w swojej ofercie oraz specjalnych okazjach tylko dla widzów Kanału - w planach jest wiele aktywacji dedykowanych odbiorcom Kanału.
Kanał Sportowy ma 728 tysięcy subskrybentów, ponad 3 mln unikalnych użytkowników miesięcznie i zanotował 23 mln wyświetleń w grudniu 2021 roku.
Czytaj też: Dobrze weszło. Rzecz o Kanale Sportowym, którego krytykować nikt nie chce
Obecnie w Polsce znajduje się 75 sklepów wielkopowierzchniowych Leroy Merlin w 50 miastach.
(AMS, 24.01.2022)