Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jak media wspierają WOŚP. Mecz z dziennikarzem, udział w audycji i znaczek lex TVN

Finał 30 WOŚP odbędzie się 30 stycznia br. (fot. Piotr Molecki/East News)

Wydawnictwa, portale internetowe, stacje radiowe i telewizyjne rozpoczęły działania promocyjne i licytacje, których celem jest wsparcie tegorocznej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Finał WOŚP już 30 stycznia.

Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory, wyjaśnia, że jak co roku dla WOŚP zagrają wszystkie media i marki z Grupy Agora, lecz na razie uruchomione zostały jedynie niektóre aukcje. Na przykład licytacje, zwycięzcy których pojawią się na okładkach 20 piątkowych, lokalnych dodatków do "Wyborczej". Zwycięzcy będą mogli zaprezentować własne zdjęcia, pasję albo zareklamować swoją firmę.

Gazeta.pl po raz czwarty zagra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy #JedenDzieńDłużej. To kontynuacja projektu, który narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas 27. Finału WOŚP w Gdańsku – redakcja Gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę, pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. Aukcje portalu rozpoczną się 24 stycznia br., a zakończą w poniedziałek, 31 stycznia br., czyli dzień po finale WOŚP.

Sieć kin Helios jak co roku wystawi na aukcje dla WOŚP trzy roczne karnety upoważniające do codziennych wejść na dowolnie wybrane seanse we wszystkich kinach sieci w całej Polsce. Aukcje karnetów rozpoczną się 24 stycznia. 

Swoje aukcje na Allegro uruchomił również Tok FM, który oferuje m.in. udział w audycjach "Między Słowami" Kamila Wróblewskiego albo w "Poczytalni". W sieci pojawiły się również pozwalające na kwestowanie z WOŚP eSkarbonki przygotowane przez Radio Pogoda, Rock Radio i "Gazetę Wyborczą".

Podobną aukcję do Tok FM przygotowało RMF Maxxx, które pozwoli zwycięzcy na wzięcie udziału w specjalnym odcinku audycji "Wstawaj, nie udawaj", prowadzonej przez Maćka Rocka i Irka Jakubka. 

Onet.pl - podobnie jak w zeszłym roku - przygotował specjalną platformę Wosp.onet.pl, na której użytkownicy mogą wpłacić datek na 30. edycję Orkiestry. 

Michał Siegieda, rzecznik prasowy WP.pl, informuje, że specjalne aukcje przygotowała redakcja Pudelka. W jednej z nich czytelnik może wygrać oficjalne przeprosiny na łamach portalu. Jeśli ktoś czuje się źle z tym, że zapomniał o - powiedzmy - urodzinach bliskiej osoby, wygrywając aukcję będzie miał okazję przeprosić za to na stronie głównej Pudelek.pl. Zorganizowano również drugą licytację, której zwycięzca będzie mógł przeprowadzić wywiad z Małgorzatą Rozenek i Radosławem Majdanem. Materiał ten zostanie opublikowany na Pudelku.

- Oprócz tego Wirtualna Polska zaprasza do udziału w aukcji, w której wygraną jest współprowadzenie wywiadu z Robertem Makłowiczem w naszym studio wideo. Na licytacje przekazaliśmy również firmowe walizki z limitowanej serii przygotowanej z okazji 25. urodzin Wirtualnej Polski - wymienia Siegieda.

Kamila Pichuta z biura prasowego Gremi Media informuje, że dziennik "Rzeczpospolita" planuje relacjonowanie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, lecz nie zapowiedziano żadnych działań dodatkowych.

Wiele akcji specjalnych zapowiedzieli dziennikarze i celebryci związani z TVN i TVN 24. Prowadzący "Fakty" Piotr Marciniak przekazał na aukcję przypinkę (znaczek) w obronie TVN, którą założył w "Faktach" 18 grudnia, dzień po odrzuceniu przez Sejm veta Senatu wobec ustawy określanej mianem lex TVN. Zwycięzca licytacji będzie mógł ją odebrać osobiście od dziennikarza w siedzibie TVN w Warszawie. Andrzej Morozowski wystawił na aukcję spotkanie przed programem "Tak jest", w trakcie którego opowie o kulisach powstawania programu i oprowadzi po studiu. Morozowski ze zwycięzcą aukcji przeprowadzi także wywiad, który zostanie zarejestrowany i wysłany zwycięzcy na pamiątkę. Konrad Piasecki wystawił na licytację wspólny mecz squasha, podobną aukcję uruchomił Grzegorz Kajdanowicz - lecz w jego wypadku zwycięzca będzie mógł się zmierzyć z prowadzącym "Fakty" na korcie tenisowym. Monika Olejnik przekazała na aukcję namalowany dla niej obraz pt. "Wolne media", a znany ze "Szkła kontaktowego" Wojciech Zimiński przekazał rysunek "Wypłaszczenie".

Także Dagmara Kaczmarek-Szałkow oraz Joanna Kryńska wystawiły na aukcję wspólny dzień w redakcji TVN24. "Pokażemy telewizję od kuchni" wyjaśniają dziennikarki. 

(KAP, 21.01.2022)

Pozostałe tematy weekendowe

Żyżyński wraca. „Zostałem z suahili, jak Deyna z angielskim”...
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.