Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dagmara Witek-Kuśmider w jury Caples Awards 2022

Dagmara Witek-Kuśmider z agencją Publicis jest związana ponad 20 lat (fot. materiały prasowe)

Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer w agencji Publicis Worldwide Poland, została zaproszona do udziału w jury konkursu Caples Awards 2022.

Caples Awards to międzynarodowy konkurs branży reklamowej, w którym udział jest darmowy. W konkursie nie ma przewidzianego podziału na kategorie tematyczne i nie ma z góry narzuconej polityki przyznawania nagród. Najważniejsza ma być zgłoszona praca i wartość, którą wnosi.

W tym roku jury będzie miało 10 dni na ocenę zgłoszonych prac i przyznanie im punktów w skali od 1 do 10. Następnie wyłoniona zostanie krótka lista nominowanych, a potem wskazani zostaną zwycięzcy. W tegorocznej edycji stanowisko przewodniczącego jury pełni Ben Mooge, chief creative officer z Publicis Groupe UK.

Czytaj też: Metaverse, TikTok i kreatywni twórcy to trendy marketingu 2022 wg raportu Kurio i i agencji z sieci thenetworkone

Dagmara Witek-Kuśmider kieruje 35-osobowym zespołem kreatywnym odpowiedzialnym za prace dla klientów oddziałów wchodzących w strukturę Publicis Worldwide Polska: Publicis Poland, Publicis Lion oraz Publicis Health.

W 2022 roku Dagmara Witek-Kuśmider będzie też m.in. reprezentować Polskę w jury konkursu Gerety Awards 2022.

(AMS, 19.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.