Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Metaverse, TikTok i kreatywni twórcy to trendy marketingu 2022 wg raportu Kurio i i agencji z sieci thenetworkone

19 stycznia odbędzie się webinar, w którym przedstawione zostaną kluczowe wnioski płynące z raportu (fot. Pixabay.com)

25 ekspertów pracujących w agencjach reklamowych z całego świata specjalizujących się w social mediach przygotowało raport, który analizuje kluczowe trendy dotyczące mediów społecznościowych i influencer marketingu w 2022 roku.

133-stronicowy raport jest wynikiem prac ekspertów z 21 krajów, którzy działali pod egidą social mediowej agencji Kurio oraz sieci niezależnych agencji thenetworkone. W pracach brał udział przedstawiciel polskiej branży reklamowej - Michał Kaliściak, head of content & moderation w 180heartbeats + Jung v Matt.

W raporcie twórcy skupili się na wskazaniu najważniejszych trendów w social media marketingu, jak i influencer marketingu. W wypadku mediów społecznościowych autorzy podkreślają, że rok 2022 będzie należał do prężnie rozwijającego się TikToka. Poza tym marketerzy powinni być gotowi na większą fragmentację rynku i coraz częstsze odchodzenie odbiorców od największych mediów społecznościowych na rzecz niszowych społeczności, w których będą się czuli bardziej komfortowo. Trzecim najistotniejszym trendem w mediach społecznościowych według twórców będzie metaverse i próby wykorzystania jego potencjału przez marki i agencje.

Czytaj też: Paweł Sołowiej w zespole TikToka

W wypadku influencer marketingu specjaliści zwracają uwagę, iż influencerzy coraz chętniej będą rezygnować z pośredników (takich jak agencje) i będą starali się trafiać ze swoimi własnymi brandami bezpośrednio do odbiorców, jak i do firm, z którymi mogą współpracować. Według marketerów w najbliższych miesiącach możemy spodziewać się coraz większego skupienia się na twórcach internetowych. Pokazujących w sieci swoje często niszowe talenty i trafiających do małych, ale wiernych grup fanów. Autorzy raportu podkreślają też, że w 2022 roku marki będą częściej decydowały się na "in-house'ową" działalność influencerską, zamiast zatrudniania zewnętrznych twórców. 

Pełna wersja raportu jest dostępna TUTAJ. 19 stycznia br. o godzinie 16 odbędzie się webinar, na którym przedstawione zostaną kluczowe wnioski oraz praktyczne rozwiązania dla agencji i właścicieli marek. Na webinar można się zapisać TUTAJ.

(KAP, 19.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.