Spacecamp dla Ubera przy okazji 30. Finału WOŚP
Kampania "Dokąd teraz?” prowadzona jest w kanałach DOOH i w mediach społecznościowych (fot. materiały prasowe)
Spacecamp (Brand New Galaxy) przygotował cykl kampanii wizerunkowych dla firmy Uber.
Celem pierwszej z nich jest wzmocnienie świadomości marki. Drugim celem natomiast - informowanie o wsparciu Ubera dla 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez cały styczeń 5 zł z każdego przejazdu Uber przekaże na rzecz 30. Finału WOŚP. W akcję zaangażowani są również kierowcy, którzy pomagają ją propagować.
Oprócz aktywności offline kampania "Dokąd teraz?” prowadzona jest w kanałach digital out of home, w mediach społecznościowych - na YouTubie, Facebooku, Instagramie - oraz w ramach Spotify. Za kampanię odpowiada Life on Mars, za część produkcyjno-kreatywną - Spacecamp.
(AMS, 11.01.2022)