Magazyn "Natura" będzie miesięcznikiem ze 150 tys. egz. nakładu
Po relaunchu "Natura" ma nową szatę graficzną i nową naczelną (fot. mat. prasowe)
Magazyn „Natura” od 3 stycznia 2022 roku będzie ukazywał się jako miesięcznik. Pierwszy numer będzie miał nakład 150 tys. egz. i objętość 60 stron.
Miesięcznik będzie bezpłatny i dystrybuowany w drogeriach, sklepach i studiach kosmetycznych. Nowy layout pisma stworzyła Małgorzata Grula, dyrektor artystyczna studia projektowego Pinkshark.
- Wokół nowego miesięcznika i Klubu Natura chcemy skupiać ludzi, dla których możemy być przewodnikiem po świecie naturalnych kosmetyków i których możemy inspirować do ekologicznych zachowań – mówi Grażyna Tomala-Tylman, redaktor naczelna magazynu. – Zachęcamy do życia w zgodzie z trendem zero waste, dlatego od pierwszego numeru pokazujemy sposoby na to, jak ponownie wykorzystać przeczytany magazyn.
Grażyna Tomala-Tylman jest redaktorką naczelną "Natury"
Okładka magazynu to kolaż przygotowany przez Barbarę Olejarczyk, malarkę i projektantkę graficzną. Okładki są tak zaprojektowane, żeby czytelnik mógł wyciąć prace i oprawić je w passe-partout, tworząc kolekcję unikatowych grafik.
Odpowiedzialna za relaunch magazynu jest Grażyna Tomala-Tylman, dyrektor komunikacji i PR w Pelion SA. To spółka holdingowa, do której należy m.in. sieć Drogerii Natura. Wcześniej Tomala-Tylman była zastępczynią redaktora naczelnego „Dziennika Łódzkiego”, tworzyła także bezpłatne magazyny „Strefa Biznesu” i „Strona Kobiet”.
(MAT, 31.12.2021)