"Weranda Country" i "Weranda" ze wzrostem sprzedaży w pierwszym półroczu
Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Moje Mieszkanie" wyniosła w pierwszym półroczu 40 093 egz.
"Weranda" i "Weranda Country" (oba tytuły należą do Wydawnictwa Te-Jot) to jedyne miesięczniki wnętrzarsko-budowlane, których sprzedaż wzrosła w pierwszym półroczu br. Największy - ponad 40-proc. spadek odnotował "Ładny Dom" (Pressland).
Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Moje Mieszkanie" (Grupa ZPR Media), który znalazł się na czele zestawienia, wyniosła od stycznia do czerwca br. 40 093 egz. (spadek o 1,93 proc. rok do roku). Tuż za nim uplasował się "Murator" (Grupa ZPR Media) - 31 240 egz. (spadek o 19,48 proc.). Kolejne są "Weranda Country" - 23 507 egz. (wzrost o 12,93 proc.) i "Weranda" - 21 449 egz. (wzrost o 18,36 proc.). "M jak Mieszkanie" (Grupa ZPR Media) z kolei sprzedało się w 21 126 egz. (spadek o 7,03 proc.), a "Cztery Kąty" (Pressland) - 14 828 egz. (spadek o 15,24 proc.). Następne są "Dobre Wnętrze" (Pressland) - 7740 egz. (spadek o 7,56 proc.) i "Ładny Dom" - 2844 egz. (spadek o 41,59 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa. (KRY)
(KRY, 31.08.2021)