„Dobre Wnętrze” ze wzrostem sprzedaży w pierwszych trzech kwartałach
Miesięcznik „Dobre Wnętrze” zanotował wzrost sprzedaży, "Ładny Dom" - największy spadek
Spośród miesięczników wnętrzarsko-budowlanych w pierwszych trzech kwartałach sprzedaż poprawił magazyn „Dobre Wnętrze”. Liderem w segmencie jest „Moje Mieszkanie” (oba tytuły ZPR Media).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem magazynu „Moje Mieszkanie” wyniosła 47 626 egz. (spadek o 4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2018 roku). Dalej w zestawieniu znalazły się: „Murator” (Grupa ZPR Media) - 39 792 egz. (spadek o 1,43 proc.), „M Jak Mieszkanie” (Grupa ZPR Media) - 27 885 egz. (spadek o 8,21 proc.), „Weranda Country” (Wydawnictwo Te-Jot) - 22 964 egz. (spadek o 2,16 proc.), „Cztery Kąty” (Pressland) - 19 228 egz. (spadek o 28,75 proc.), „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) - 18 572 egz. (spadek o 11,73 proc.), „Dobre Wnętrze” (Grupa ZPR Media) - 9995 egz. (wzrost o 3,75 proc.), „Ładny Dom” (Pressland) - 4457 egz. (spadek o 29,64 proc.), „Architektura Murator” (Grupa ZPR Media) - 3136 egz. (spadek o 10,17 proc.).
(PAZ, 02.12.2019)