Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować polską literaturę za granicą

"New Books from Poland" to również katalog wydawniczy, który trafia do anglojęzycznych czytelników od 2008 roku (fot. Pexels.com)

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Instytutu Książki i będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie kampanii internetowej "New Books from Poland", która ma promować polską literaturę za granicą.

Przy realizacji tej kampanii agencja odpowiada za kreację, strategię, planowanie mediów i produkcję łącznie pięciu spotów reklamowych, prac graficznych i copywriterskich.

Do jej zadań należy ponadto promowanie projektu "Dyskusyjne Kluby Książki", w ramach którego przy szkołach, bibliotekach czy więzieniach organizowane są spotkania dyskusyjne na temat literatury, oraz dodatkowe działania promocyjne w kampanii "Mała książka - wielki człowiek", która upowszechnia czytelnictwo w Polsce.

Fabryka Komunikacji Społecznej była jedyną agencją, która się zgłosiła do przetargu. Umowa z Instytutem Książki będzie obowiązywać przez dwa lata.

(KAP, 13.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.