Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować polską literaturę za granicą
"New Books from Poland" to również katalog wydawniczy, który trafia do anglojęzycznych czytelników od 2008 roku (fot. Pexels.com)
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Instytutu Książki i będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie kampanii internetowej "New Books from Poland", która ma promować polską literaturę za granicą.
Przy realizacji tej kampanii agencja odpowiada za kreację, strategię, planowanie mediów i produkcję łącznie pięciu spotów reklamowych, prac graficznych i copywriterskich.
Do jej zadań należy ponadto promowanie projektu "Dyskusyjne Kluby Książki", w ramach którego przy szkołach, bibliotekach czy więzieniach organizowane są spotkania dyskusyjne na temat literatury, oraz dodatkowe działania promocyjne w kampanii "Mała książka - wielki człowiek", która upowszechnia czytelnictwo w Polsce.
Fabryka Komunikacji Społecznej była jedyną agencją, która się zgłosiła do przetargu. Umowa z Instytutem Książki będzie obowiązywać przez dwa lata.
(KAP, 13.12.2021)