Kampania „Rachunek przemocy” dotyczy relacji finansowych m.in. między małżonkami
Co siódmy Polak akceptuje wydzielanie pieniędzy i kontrolowanie wszystkich wydatków przez partnera. Ten temat porusza kampania „Rachunek przemocy” (fot. materiały prasowe)
Tegoroczna edycja kampanii "Avon kontra przemoc" – realizowana w ramach międzynarodowej akcji "16 dni przeciw przemocy ze względu na płeć" – będzie tłumaczyć, czym jest przemoc ekonomiczna oraz w jaki sposób może się ona przejawiać.
Kampania organizowana jest we współpracy z fundacją Feminoteka. Akcję wspiera BNP Paribas Bank Polska SA (m.in. wyświetla plansze edukacyjne w bankomatach). Kampania obejmuje szereg aktywności w mediach społecznościowych i prasie. Za strategię, koncept kreatywny, komunikację PR i aktywację z influncerami odpowiada agencja Garden of Word, za aktywację w social mediach – marka Avon, a za wsparcie w mediach - agencja Starcom.
(AMS, 25.11.2021)