Wspólny pakiet content marketingu dla branży farmaceutycznej od TVN Media i biura reklamy Ringier Axel Springer
Oferta TVN Media i biura reklamy Ringier Axel Springer Polska ma być odpowiedzią na zmieniające się zachowania konsumenckie (fot. Piotr Molecki/East News)
TVN Media i Ringier Axel Springer Polska stworzyły osiem nowych pakietów content marketingu dla branży farmaceutycznej.
Oferta jest skonstruowana tak, aby wspierać klientów z branży farmaceutycznej w realizacji czterech głównych celów tj.: edukacji, wizerunku, wsparcia sprzedaży i launchu produktu.
W ramach każdego obszaru klienci mogą wybrać pakiet podstawowy lub rozszerzony. Pakiet podstawowy opiera się przede wszystkim na serwisie Medonet.pl, programie „Dzień Dobry TVN” oraz serwisie Onet Zdrowie. Pakiet rozszerzony dodatkowo oferuje m.in. videocast „Zdrowotok” oraz programy „Gość Medonetu” i „Zdrowie Rano”. Wszystkie pakiety zawierają również działania w mediach społecznościowych.
Nowa oferta TVN Media i biura reklamy Ringier Axel Springer Polska ma być odpowiedzią na zmieniające się w pandemii zachowania konsumenckie. Według raportu KPMG „Nowa rzeczywistość: konsument w dobie COVID-19”, 34 proc. Polaków w czasie pandemii COVID-19 zaczęło kupować online nowe kategorie produktów, w tym leki, produkty lecznicze czy suplementy diety. Równocześnie kategoria „zdrowie i medycyna” wg badania Gemius/PBI zyskała rok do roku aż 1 mln realnych użytkowników (VI-VIII 2020 – VI-VIII 2021).
(AMS, 19.11.2021)