Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 20, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Legia Warszawa promuje swój powrót do Ligi Europy, na początek w Moskwie

15 września Legia Warszawa pokonała Spartak Moskwa 1:0 (fot. materiały prasowe)

Przed pierwszym meczem fazy grupowej Ligi Europy Legia Warszawa wykupiła billboardy reklamowe na terenie Moskwy, w których oznajmiała "Moskwo, jesteśmy z powrotem". Jak się dowiedział "Press", to początek szerszej kampanii reklamowej.

Reklamy to nawiązanie do spotkań, które warszawski klub rozegrał ze Spartakiem Moskwa w przeszłości. Legia wykupiła dwie reklamy wielkoformatowe na ulicach Koroszewskiej i Warszawskiej. Widać na nich piłkarzy Legii i podpis "Moscow, we are back". Reklamy pojawiły się w Moskwie 15 września, na kilka godzin przed rozpoczęciem spotkania ze Spartakiem Moskwa.

W rozmowie z "Pressem" Marcin Bratkowski, content manager z agencji marketingu sportowego Arskom, wyjaśnia, że działanie Legii to typowa aktywność stricte wizerunkowa nakierowana na wywarcie określonego efektu u polskich dziennikarzy. - To ukłon w stronę części kibiców warszawskiego klubu, którym takie "zagranie na nosie" rywalom z Moskwy na pewno się podoba - mówi. Dodaje, że inspiracją dla Legii mogła być kampania wyborcza prezesa FC Barcelony Joana Laporty, który wykupił billboardy obok Estadio Santiago Bernabeu, czyli stadionu największego rywala Barcy - Realu Madryt, aby przekonać w ten sposób fanów do głosowania na siebie. - W przypadku Legii uzasadnienia strategicznego nieco brakuje, ale podejrzewam, że wizerunkowo zarząd na tym ruchu zyska - mówi Bratkowski.

Izabela Kuś z Legii Warszawa przyznaje, że klub planuje dużą kampanię reklamową w związku z powrotem zespołu do fazy grupowej rozgrywek Ligi Europy UEFA. - Nie chcemy zdradzać szczegółów, ponieważ szykujemy wiele kolejnych niespodzianek. 

(KAP, 20.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.