Warszawa chce podpisać umowy na działania promocyjne o wartości 5,5 mln zł
Oferty można składać do 7 października (fot. Wikipedia.org)
Miasto Stołeczne Warszawa uruchomiło przetarg dotyczący planowania i zakupu czasu na emisję spotów informacyjnych na ekranach LED umieszczonych na dworcach kolejowych w Warszawie.
Przetarg podzielono na pięć części, dotyczą one ciągów komunikacyjnych w galeriach dworca Warszawa Centralna, kas biletowych w hali głównej dworca Warszawa Centralna, peronów i drzwi wejściowych oraz peronów dworca Warszawa Śródmieście. Łączna wartość działań to 5,5 mln zł brutto.
Czytaj też: Giełda kryptowalut Zondacrypto partnerem kolarskiej reprezentacji Polski
Oferty można składać do 7 października przez portal zakupowy miasta. Będą oceniane na podstawie ceny (50 proc. oceny), czasu potrzebnego na podpięcie materiałów (30 proc.) oraz czasu potrzebnego na wprowadzenie zmian (20 proc.).
(KAP, 22.09.2025)










