Gang Swojaków ma być nową akcją lojalnościową Biedronki
Gang Świeżaków został doceniony przez branżę reklamową i w 2017 roku zdobył dla Biedronki Złote Effie (screen Youtube.com/Biedronka)
Jeronimo Martins, firma, do której należy sieć sklepów Biedronka, w lipcu zarejestrowała domenę Gangswojakow.pl. Prawdopodobnie będzie to strona internetowa czwartej edycji maskotkowej akcji lojalnościowej.
Jak dotąd Biedronka zorganizowała trzy edycje akcji. W 2016 i 2017 roku klienci mogli otrzymać zabawki z Gangu Świeżaków, w 2018 i 2019 z Gangu Słodziaków, a w ub.r. w ramach promocji pojawiły się maskotki z Gangu Fajniaków.
Według GFK Shopping Monitor Gang Świeżaków był najpopularniejszym programem lojalnościowym sieci detalicznej w Polsce w 2016 roku. W trakcie tej promocji klienci zarejestrowali 3,5 mln kart Moja Biedronka, a sprzedaż w kwartale, w którym prowadzono promocję, wzrosła o 11 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. W ramach promocji akcji klienci otrzymywali naklejki za każde wydane 30 zł, które następnie mogli wymieniać na jedną z maskotek.
Biuro prasowe Biedronki nie odpowiedziało na pytania "Presserwisu" na temat nowego programu lojalnościowego. Dotychczasowe akcje promocyjne startowały najczęściej w drugiej połowie sierpnia. O rejestracji domeny poinformował serwis Wiadomoscihandlowe.pl.
(KAP, 05.08.2021)