Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gang Swojaków ma być nową akcją lojalnościową Biedronki

Gang Świeżaków został doceniony przez branżę reklamową i w 2017 roku zdobył dla Biedronki Złote Effie (screen Youtube.com/Biedronka)

Jeronimo Martins, firma, do której należy sieć sklepów Biedronka, w lipcu zarejestrowała domenę Gangswojakow.pl. Prawdopodobnie będzie to strona internetowa czwartej edycji maskotkowej akcji lojalnościowej.

Jak dotąd Biedronka zorganizowała trzy edycje akcji. W 2016 i 2017 roku klienci mogli otrzymać zabawki z Gangu Świeżaków, w 2018 i 2019 z Gangu Słodziaków, a w ub.r. w ramach promocji pojawiły się maskotki z Gangu Fajniaków.

Według GFK Shopping Monitor Gang Świeżaków był najpopularniejszym programem lojalnościowym sieci detalicznej w Polsce w 2016 roku. W trakcie tej promocji klienci zarejestrowali 3,5 mln kart Moja Biedronka, a sprzedaż w kwartale, w którym prowadzono promocję, wzrosła o 11 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. W ramach promocji akcji klienci otrzymywali naklejki za każde wydane 30 zł, które następnie mogli wymieniać na jedną z maskotek.

Biuro prasowe Biedronki nie odpowiedziało na pytania "Presserwisu" na temat nowego programu lojalnościowego. Dotychczasowe akcje promocyjne startowały najczęściej w drugiej połowie sierpnia. O rejestracji domeny poinformował serwis Wiadomoscihandlowe.pl.

(KAP, 05.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.