Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FCB Bridge2Fun rezygnuje z biura w kawiarni. Będzie wynajmować przestrzeń

Kawiarnia FCB Bridge2Fun będzie działać do końca września (fot. materiały prasowe)

Agencja FCB Bridge2Fun, która w sierpniu 2020 roku zamieniła klasyczne biuro na kawiarnię, rezygnuje z tego pomysłu.

Agencja FCB Bridge2Fun od roku pracuje w lokalu przy ul. Tamka w Warszawie, w którym kiedyś był sklep z meblami. Teraz urządzono w nim przestrzeń coworkingową z kawiarnią.

Rafał Baran, prezes FCB Bridge2Fun, w momencie startu kawiarni tłumaczył, że jest to odpowiedź na COVID-19 i pracę zdalną, powrót agencji do życia wśród ludzi, w centrum miasta, a nie w bańce urządzonej w Mordorze czy willi na Saskiej Kępie.  - Oferujemy nowy styl pracy, niewymagający siedzenia bitych ośmiu godzin w biurze. Proponujemy miejsce otoczone ludźmi, miastem, inspiracjami, do którego chce się przyjść - mówił wówczas Baran.

Teraz przyznał, że koncept się wyczerpał, a kawiarnia przestaje funkcjonować z końcem września. - To był świetny pomysł w czasie pandemii, kiedy inne kawiarnie były zamknięte i nie było gdzie się spotkać z ludźmi - mówi Baran - Dziś, gdy wszystkie kawiarnie są pootwierane, ludzie nie chcą już tu przychodzić.

Według niego do pracy w kawiarni przychodzi ok. 15 proc. zespołu, więc dalsze jej utrzymywanie jest nieopłacalne. - Umowa już została wypowiedziana, w kawiarni pracujemy do końca września - mówi szef agencji.

FCB Bridge2Fun nie będzie mieć stałego biura, lecz wynajętą przestrzeń konferencyjną, w której zespół będzie mógł się spotykać i gdzie będzie można zapraszać klientów. Pracownicy pracują  zdalnie. - W każdej chwili, w miarę potrzeby, jesteśmy w stanie odbudować strukturę agencyjną - zapewnia Baran -  Są tacy klienci, jak telekom czy retail, którzy tego wymagają, a my rozumiemy takie potrzeby. Dysponujemy zasobami naszego udziałowca 4fun media i jego biur.

(AMS, 03.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.