Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FCB Bridge2Fun kończy ze zdalną pracą i przenosi się do swojej kawiarni

Do agencji FCB Bridge2Fun będzie można wejść wprost z ulicy i zobaczyć, jak się pracuje w reklamie (fot. materiały prasowe)

Agencja reklamowa FCB Bridge2Fun zamieniła klasyczne biuro na kawiarnię. Jesienią będzie mógł do niej przyjść każdy.

Agencja FCB Bridge2Fun od tygodnia pracuje w lokalu przy ul. Tamka w Warszawie, w którym kiedyś był sklep z meblami. Teraz urządzono w nim przestrzeń coworkingową z kawiarnią.

- To nasza odpowiedź na COVID-19 i pracę zdalną, powrót agencji do życia wśród ludzi, w centrum miasta, a nie w bańce urządzonej na Mordorze, czy w willi na Saskiej Kępie. Oferujemy nowy styl pracy, który nie wymaga siedzenia bitych ośmiu godzin w biurze, proponujemy miejsce otoczone ludźmi, miastem, inspiracjami, do którego chce się przyjść - mówi Rafał Baran, prezes FCB Bridge2Fun.

Na razie do pracy w nowym miejscu przychodzi kto chce, ale wkrótce będzie to obowiązywało wszystkich pracowników agencji. - Praca zdalna nie zdaje egzaminu. Innowacje i kreatywność wynikają z przypadkowych rozmów, spotkań, wymiany opinii, picia kawy w kuchni czy wspólnego palenia papierosa. W pracy zdalnej tego wszystkiego nie ma - mówi Rafał Baran.

Oficjalne otwarcie agencji w siedzibie przy ul. Tamka zaplanowane jest na 17 listopada. Codziennie po zakończeniu pracy agencji, czyli od godz. 17, część kawiarniana będzie udostępniana gościom. - To będzie taka hybryda, jak przystało na agencję hybrydową. Będziemy w niej oferować kawę, lody, oczywiście kreatywne, będzie też niespodzianka - zapowiada Baran. Agencje nie chce, aby wieczorami jej biuro stało puste. - Chcemy, żeby pracowało na rzecz agencji 16 godzin na dobę - dodaje prezes FCB Bridge2Fun.

W nocy pomieszczenia agencji są dezynfekowane promieniami UV.

(AMS, 27.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.