Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet wśród wydawców tworzących platformę dla młodych Europejczyków

Platformę ENTR tworzą wydawcy z sześciu państw Europy (screen: YouTube/ENTR pl)

Wystartowała platforma informacyjna ENTR, którą współtworzą wydawcy i organizacje z sześciu europejskich państw. Treści dla odbiorców w wieku od lat 18 do 34, dotyczące m.in. zmian klimatycznych, przygotowywać będzie także Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska).

Celem platformy jest podjęcie tematów ważnych dla teraźniejszości i przyszłości młodych Europejczyków. Wśród nich są zagadnienia rynku pracy, solidarności, kultury, klimatu i nowych technologii. Zespoły redakcyjne w poszczególnych państwach będą przygotowywać materiały wideo, które zostaną przetłumaczone na sześć języków (polski, angielski, niemiecki, francuski, portugalski i rumuński). Za polską część platformy odpowiadać ma Onet.pl.

- Naszą pracę dziennikarską pokażemy za pomocą materiałów wideo, tekstów, postów i relacji w mediach społecznościowych, a także reportaży multimedialnych, powoli stających się wizytówką Onetu - mówi "Press" Bartosz Paturej, koordynator ENTR w Ringier Axel Springer Polska. Redakcja Onet.pl została zaproszona do projektu, którego inicjatorami są Deutsche Welle oraz France Médias Monde.

 

- Skupiamy się na pracy czysto dziennikarskiej. Chcemy wykorzystać energię i pomysłowość naszych dziennikarzy do tworzenia treści w nowoczesny i atrakcyjny sposób. Po stronie Ringier Axel Springer Polska jest zarówno dobór tematów, autorów oraz realizacja materiałów. Cieszymy się, że nasi reporterzy będą mogli współpracować z kolegami z Francji, Portugalii, Niemiec, Rumunii czy Irlandii - dodaje Bartosz Paturej.

Polskie treści mają być publikowane w profilach projektu ENTR na YouTube, Facebooku i Instagramie oraz na stronach Onet.pl i Noizz.pl. Jeśli materiały będą cieszyć się zainteresowaniem innych partnerów platformy, mogą zostać umieszczone w mediach społecznościowych ENTR w innych językach. Projekt ENTR jest współfinansowany przez Komisję Europejską i niemieckie Ministerstwo Spraw Zagranicznych oraz wspierany przez francuskie Ministerstwo Kultury.

(PTD, 18.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.