Grupa Lotos rusza z kampanią wizerunkową z udziałem polskiej reprezentacji piłkarskiej
(screen Youtube.com/Grupa Lotos)
"Trzeba patrzeć szerzej, żeby widzieć więcej” – pod takim hasłem startuje kampania 360° Grupy Lotos.
W czerwcu rozpoczną się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, w których weźmie udział reprezentacja Polski. Grupa Lotos, jej główny sponsor, najnowszym spotem otwiera ogólnopolską kilkuetapową kampanię wizerunkową. Wychodząc od sportowych emocji i kibicowania piłkarzom, zwraca ona uwagę na obecność marki blisko klienta i jego potrzeb. W kolejnych etapach akcji pojawią się m.in. konkurs dla kibiców i piłkarska promocja na stacjach sieci Lotos.
Kampania prezentuje gamę usług i produktów Lotosu. Są to m.in.: aplikacja Pay & Go (umożliwiająca bezdotykową płatność za tankowanie przy dystrybutorze), paliwa Dynamic, stacje ładowania samochodów elektrycznych funkcjonujące w ramach Niebieskiego Szlaku oraz produkty dostępne w ofercie gastronomicznej Cafe Punkt.
Spot z pierwszego etapu kampanii zrealizowała agencja FCB Bridge2Fun, za produkcję odpowiadało Oto Film, a postprodukcję – Televisor. Wśród autorów znalazło się także studio dźwiękowe Głośno. Reżyserem spotu jest Jakub Michalczuk, a operatorem Kajetan Pils.
To już szósta kampania zrealizowana przez FCB Bridge2Fun dla Grupy Lotos, a druga z udziałem reprezentacji Polski.
(AMS, 11.05.2021)