Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 27, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maja Fetraś szefową działu performance K2 Precise

Maja Fetraś awansowała ze stanowiska performance managera (fot. materiały prasowe)

Maja Fetraś w maju zostanie head of performance w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise (Grupa K2). Zastąpi Macieja Bruzgo, który rozstaje się z firmą.

Jako szefowa zespołu Maja Fetraś będzie rozwijała usługi związane z marketingiem efektywnościowym oraz ofertę sieci afiliacyjnej należącej do K2 Precise. Będzie też odpowiadała za rozbudowę aktualnej oferty produktowej agencji o nowe technologie i dostarczanie rozwiązań dla klientów e-commerce.

Fetraś z K2 Precise związana jest od sześciu lat (awansowała ze stanowiska performance managera). Realizowała kampanie performance dla marek PZU, Carrefour, Nutricia i Filtron. Wcześniej była account managerem w Comperia.pl.

(IKO, 27.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.