OLX w kampanii przekonuje, że sąsiadów mamy w całej Polsce
W rolę przewodnika po sąsiedzkich relacjach wcielił się aktor Janusz Chabior (screen Youtube.com/OLX Polska)
"Przesyłki OLX - cała Polska po sąsiedzku" to hasło startującej właśnie kampanii serwisu OLX. Spoty są pierwszą odsłoną nowej platformy komunikacji.
Bohaterowie kampanii mieszkają w odległych miejscach, np. mieszkaniec Jarocina kupuje przedmiot od otoczonej regionalnymi wzorami kobiety z Łowicza, a warszawiak od marynarza z Gdyni. W rolę przewodnika po sąsiedzkich relacjach wcielił się aktor Janusz Chabior, który występował już we wcześniejszych kampaniach OLX.
"Lokalność i sąsiedzkość, z którą do tej pory kojarzony był serwis OLX, zostaje. Hasłem »Cała Polska po sąsiedzku« chcemy natomiast podkreślić, że sąsiadów, od których możemy kupić, lub którym możemy sprzedać przedmioty, mamy w całym kraju - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada 180heartbeats + Jung V Matt, za produkcję - Luciano Pictures, media zaplanował Media Concept. Spoty emitowane są w telewizji i kanałach społecznościowych marki.
(AMS, 21.04.2021)