Unique One za 4 mln zł zorganizuje loterię dla GUS
Narodowy Spis Powszechny ma ruszyć 1 kwietnia
Główny Urząd Statystyczny powierzył w przetargu agencji Unique One przeprowadzenie loterii promującej Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021.
Przed otwarciem ofert GUS podał, że zamierza przeznaczyć na ten cel 3,4 mln zł brutto. Unique One jako jedyny podmiot złożyła ofertę w postępowaniu, proponując 4,2 mln zł brutto. Ostatecznie urząd przyjął ofertę agencji. W efekcie wygranej Unique One odpowiada za kompleksową organizację i obsługę loterii promocyjnej (tego dotyczy pierwsze zadanie). W ramach drugiego zadania Unique One odpowiada za zakup, przygotowanie i przekazanie nagród w ramach loterii.
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 ma ruszyć 1 kwietnia i zakończyć się 30 września. GUS prowadzi obecnie przetarg na kampanię reklamową o wartości 14,5 mln zł brutto.
Wciąż nie rozstrzygnięto pierwszej części, dotyczącej promocji głównie w telewizji i radiu, na którą przeznaczono blisko 11,8 mln zł brutto. W ub. tygodniu rozstrzygnięto natomiast drugą część przetargu (dotyczy kampanii w prasie, na co przeznaczono 2,7 mln zł brutto) - jego zwycięzcą jest Sigma Bis, która zaoferowała najniższą kwotę: 2,1 mln zł.
(IKO, 30.03.2021)