Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Znamy wszystkich nominowanych w konkursie AD WO/MAN 2020

Laureatów poznamy podczas uroczystej gali w kwietniu (fot. Wojciech Artyniew)

Od poniedziałku do piątku prezentowaliśmy codziennie nazwiska kolejnych nominowanych w tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN Roku. Wybraliśmy ich po konsultacjach z ponad setką branżowych ekspertów, w tym laureatami poprzednich edycji konkursu. 

W konkursie to branża wybierze zwycięzców w kategoriach: Agencje reklamowe, Agencje mediowe, Studia produkcyjne oraz nowej - Agencje public relations.

Nominowani do tytułu AD WO/MAN 2020 są:

W kategorii Agencje reklamowe: Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt), Kacper Kłos i Piotr Morkowski (Brand New Galaxy), Karolina Kałużna (Przestrzeń), Paweł Kastory i Szymon Gutkowski (Grupa DDB i DDB Warszawa), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine), 

W kategorii Agencje mediowe: Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Bartłomiej Kamiński (Mediaplus), Adrian Kawecki (Mindshare Polska), Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska), Anna Podskarbi (OMD Optimum Media), 

W kategorii Studia produkcyjne: Marcin Dworucha (F25 Production House), Szymon Gruszecki (Graffiti Films), Michał „Shootman” Majewski (Shoot Me), Magdalena Olak (OTO Film), Kacper Sawicki (PapayaFilms).

W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR. Nominowani są: Tomasz Alberski (Komunikacja Plus), Klara Banaszewska (Grayling), Hanna Waśko (Big Picture), Agata Zeman (24/7 Communication), Katarzyna Życińska (38 Content Communication).

- Dotąd przedstawiciele agencji public relations mogli głosować w naszym konkursie, a od teraz mogą go również wygrywać. Można powiedzieć, że ulegliśmy głosom, które twierdzą, że PR obecnie ma znacznie więcej wspólnego z działaniami komunikacyjnymi i reklamą, niż dotychczas. Postanowiliśmy to uszanować, stąd nowa kategoria w konkursie AD WO/MAN - mówi organizatorka konkursu Weronika Mirowska, dyrektor wydawnicza „Press”.

W poniedziałek pierwszych nominowanych przedstawił Paweł Tyszkiewicz z SKM SAR:

We wtorek nominacje ogłosiła Magdalena Widuch z ColorOffOn:

W środę Jacek Kulczycki z OTO Film:

W czwartek Karolina Witecka z Cut The Mustard:

Ostatnie nazwiska w piątek ogłosił Przemysław Bogdanowicz z 2012 Agency:

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz trzeci zostanie również wręczona nagroda dla AD Marketera Roku

Panel do głosowania zostanie uruchomiony 1 marca i dostępny będzie na Adwoman.press.pl. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali w kwietniu.

Organizator: „Press”
Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: Provident Polska, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Partnerzy gali: Audio Network, Cocosound, ColorOffOn, F25, M-Sound Multimedia
Patroni medialni: newonce.radio, Nowy Marketing, Marketer+

(RAQ, 26.02.2021)

Pozostałe tematy weekendowe

Konkretny target szansą dla prasy
IPN na pytania o zarobki nie odpowiada
Telewizje rezygnują z korespondentów, widz traci
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.