Havas Media, Wavemaker, Ancymony i Shortlist Consulting dla "Kliniki Matmy"

Branża marketingowa wspiera pro bono akcję Fundacji Ivy „Klinika Matmy”
Branża marketingowa wspiera pro bono akcję Fundacji Ivy „Klinika Matmy”.
Dzięki tej inicjatywie dzieci pracowników służby zdrowia, działających na pierwszej linii frontu w walce z COVID-19, mogą uczestniczyć w bezpłatnych korepetycjach zarówno z przedmiotów ścisłych, jak i humanistycznych.
Klinika Matmy” to projekt stworzony przez Fundację Ivy Poland oraz uczniów XIV LO im. Staszica w Warszawie. Z inicjatywy Shortlist Consulting zaangażowali się przedstawiciele branży marketingowej. Agencja Ancymony przygotowała kreacje do komunikacji z wolontariuszami oraz uczniami potrzebującymi wsparcia w nauce. Przy projekcie współpracują także agencje mediowe Havas Media Group i Wavemaker.
(AMS, 23.02.2021)
