Stratosfera wychodzi z BNG, ponownie stawia na samodzielną działalność
Managing team Stratosfery: (od lewej) Agnieszka Grynkiewicz, Krzysztof Najder i Monika Kowalewska (fot. materiały prasowe)
Od lutego Stratosfera działa poza holdingiem Brand New Galaxy. O zmianie zdecydowała odmienna strategia rozwojowa.
Stratosfera dołączyła do BNG w maju 2018 roku, miała uzupełniać jej ofertę o usługi strategiczne. - Wyjście Stratosfery z Brand New Galaxy wynika z potrzeby eksploatacji odmiennych przestrzeni biznesowych, które obu podmiotom pozwolą dostarczać wyspecjalizowane usługi w różnych obszarach. Zarówno Galaktyka, jak i Stratosfera przez ostatnie dwa lata wiele się od siebie nauczyły. Pozostajemy w dobrych relacjach, realizując dalej wspólnie kilka projektów - komentuje zmiany Jakub Krawczyk, chief operating officer Brand New Galaxy.
- Wyjście z Galaktyki wydaje mi się ze względu na naszą obecną różnicę specjalizacyjną właściwym biznesowo krokiem, ale naprawdę żałuję, że będę się z nimi teraz rzadziej spotykał – dodaje Krzysztof Najder, założyciel Stratosfery.
BNG koncentruje się obecnie na globalnym skalowaniu oferty e-commerce i digital, a działająca od 1997 roku Stratosfera z kolei specjalizuje się w strategiach marketingowych i brandingowych.
W Brand New Galaxy pozostają kompetencje badawcze, dotychczas dostarczane przez Stratosferę. Wzmocnią one ofertę spółki Spacecamp, w której dostępna jest metodologa projektowania user experience oraz analityka zachowań i doświadczeń klienckich. Nowo utworzonym w Spacecamp działem customer experience zarządza Artur Puszkiewicz, raportując bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej, managing director w Spacecamp.
Specjalizująca się w strategiach i innowacjach marketingowych agencja Stratosfera przed dołączeniem do BNG, od lipca 2015 roku była częścią firmy Deloitte Polska.
(AMS, 09.02.2021)