TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 09, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stratosfera wychodzi z BNG, ponownie stawia na samodzielną działalność

Managing team Stratosfery: (od lewej) Agnieszka Grynkiewicz, Krzysztof Najder i Monika Kowalewska (fot. materiały prasowe)

Od lutego Stratosfera działa poza holdingiem Brand New Galaxy. O zmianie zdecydowała odmienna strategia rozwojowa.

Stratosfera dołączyła do BNG w maju 2018 roku, miała uzupełniać jej ofertę o usługi strategiczne. - Wyjście Stratosfery z Brand New Galaxy wynika z potrzeby eksploatacji odmiennych przestrzeni biznesowych, które obu podmiotom pozwolą dostarczać wyspecjalizowane usługi w różnych obszarach. Zarówno Galaktyka, jak i Stratosfera przez ostatnie dwa lata wiele się od siebie nauczyły. Pozostajemy w dobrych relacjach, realizując dalej wspólnie kilka projektów - komentuje zmiany Jakub Krawczyk, chief operating officer Brand New Galaxy.

- Wyjście z Galaktyki wydaje mi się ze względu na naszą obecną różnicę specjalizacyjną właściwym biznesowo krokiem, ale naprawdę żałuję, że będę się z nimi teraz rzadziej spotykał – dodaje Krzysztof Najder, założyciel Stratosfery.

BNG koncentruje się obecnie na globalnym skalowaniu oferty e-commerce i digital, a działająca od 1997 roku Stratosfera z kolei specjalizuje się w strategiach marketingowych i brandingowych.

W Brand New Galaxy pozostają kompetencje badawcze, dotychczas dostarczane przez Stratosferę. Wzmocnią one ofertę spółki Spacecamp, w której dostępna jest metodologa projektowania user experience oraz analityka zachowań i doświadczeń klienckich. Nowo utworzonym w Spacecamp działem customer experience zarządza Artur Puszkiewicz, raportując bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej, managing director w Spacecamp.

Specjalizująca się w strategiach i innowacjach marketingowych agencja Stratosfera przed dołączeniem do BNG, od lipca 2015 roku była częścią firmy Deloitte Polska.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 09.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.