Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 11, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Startuje ósma edycja Papaya Young Directors

Tegoroczne hasło przewodnie PYD brzmi: "It’s all about talents" (screen YouTube.com/Papaya Young Directors)

Dom produkcyjny Papaya Films ogłosił start ósmej edycji Papaya Young Directors, międzynarodowego konkursu dla młodych twórców filmowych.

Tegoroczne hasło przewodnie PYD brzmi: "It’s all about talents". Konkurs rozpoczyna się 15 lutego i został podzielony na trzy kategorie główne: Branded Stories (filmy reklamowe), Music Stories (teledyski) i Vertical Stories by Facebook (filmy realizowane w pionowym formacie). Ostatnia z wymienionych kategorii dzieli się na podkategorie: Branded Stories (dostępne będą w niej briefy marek partnerów głównych) i Women’s Stories/Vertical Stories by Facebook (pionowe filmy w odpowiedzi na briefy przygotowane przez fundację). Udział w konkursie może zgłosić każdy w wieku 20-35 lat.

Papaya Young Directors to organizowany przez dom produkcyjny Papaya Films konkurs zarówno dla młodych reżyserów, studentów i absolwentów szkół filmowych, jak i osób bez dyplomu. W siódmej edycji konkursu twórcy mierzyli się z briefami marek: Allegro, Coca-Cola, Decathlon, Durex, PZU, DPD, Tyskie, Rossmann i Kayax. Grand Prix 7. edycji PYD otrzymali Helena Ganjalyan i Bartosz Szpak za film reklamowy dla marki Tyskie.

(IKO, 11.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.