Ministerstwo Sprawiedliwości szuka agencji mediowej
Fundusz Sprawiedliwości jest państwowym funduszem, który ma służyć pomocą pokrzywdzonym i świadkom, przeciwdziałać przestępczości oraz nieść pomoc postpenitencjarną (fot. Piotr Molecki/East News)
Ministerstwo Sprawiedliwości rozpoczęło przetarg na kompleksową obsługę mediową Funduszu Sprawiedliwości. Przeznaczy na to do 12 mln zł brutto.
Umowa będzie obowiązywała dwa lata i zostanie zawarta z maksymalnie dwiema agencjami. Ich zadaniem będzie przygotowanie strategii mediowej dla Funduszu Sprawiedliwości, w tym opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii, akcji promocyjnych, marketingowych oraz działań PR. Współpraca będzie obejmowała także m.in. realizację kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z funduszem oraz opracowanie, druk i dystrybucję materiałów promocyjnych. Oferty można składać do 2 lutego 2021 roku. Należy wpłacić wadium 50 tys. zł.
Fundusz Sprawiedliwości jest państwowym funduszem, który ma służyć pomocą pokrzywdzonym i świadkom, przeciwdziałać przestępczości oraz nieść pomoc postpenitencjarną. Media zwracały uwagę, że pieniądze z funduszu wykorzystywane są na cele polityczne. Nieprawidłowości wskazała też Najwyższa Izba Kontroli, która między innymi zwróciła uwagę, że stosunkowo niewielkie kwoty fundusz przeznacza na bezpośrednią pomoc ofiarom przestępstw.
(IKO, 30.12.2020)