Sigma Bis planuje i kupuje czas w telewizji dla FoodCare
Pod marką Gellwe FoodCare sprzedaje produkty w proszku do samodzielnego przygotowania (screen YouTube.com/Gellwe)
Sigma Bis, agencja mediowa należąca do PKN Orlen i PZU, pozyskała do obsługi FoodCare, firmę z sektora FMCG.
FoodCare powierzyła Sigmie Bis planowanie i zakup mediów w telewizji. Pierwszą realizacją dla nowo pozyskanego klienta jest obsługa grudniowej kampanii telewizyjnej marki Gellwe (producent produktów w proszku do samodzielnego przygotowania, m.in. deserów, ciast, czekolady), która jest wspierana loterią.
Dotychczas FoodCare korzystała w tym zakresie z usług Zenith (Publicis Groupe), która wciąż planuje dla niej media. - Do końca listopada współpraca Zenith i FoodCare w zakresie kupowania telewizji była na wyłączność. Od początku grudnia już tej wyłączności nie ma – informuje Joanna Carbol, communications director Publicis Groupe.
Sigma Bis powstała pod koniec 2019 roku. Zajmuje się planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej oraz analizą skuteczności działań promocyjnych. W 2020 roku właściciele Sigmy Bis zaczęli przenosić do niej obsługę mediową swoich spółek. Od marca obsługuje ona Orlen, od połowy września planuje media dla PZU, a ostatnio zajmuje się także należącą do Grupy PZU firmą ubezpieczeniową Link4. Od kilku tygodni Sigma Bis obsługuje również Grupę Energa.
(IKO, 08.12.2020)