Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sigma Bis planuje i kupuje czas w telewizji dla FoodCare

Pod marką Gellwe FoodCare sprzedaje produkty w proszku do samodzielnego przygotowania (screen YouTube.com/Gellwe)

Sigma Bis, agencja mediowa należąca do PKN Orlen i PZU, pozyskała do obsługi FoodCare, firmę z sektora FMCG.

FoodCare powierzyła Sigmie Bis planowanie i zakup mediów w telewizji. Pierwszą realizacją dla nowo pozyskanego klienta jest obsługa grudniowej kampanii telewizyjnej marki Gellwe (producent produktów w proszku do samodzielnego przygotowania, m.in. deserów, ciast, czekolady), która jest wspierana loterią. 

Dotychczas FoodCare korzystała w tym zakresie z usług Zenith (Publicis Groupe), która wciąż planuje dla niej media. - Do końca listopada współpraca Zenith i FoodCare w zakresie kupowania telewizji była na wyłączność. Od początku grudnia już tej wyłączności nie ma – informuje Joanna Carbol, communications director Publicis Groupe.

Sigma Bis powstała pod koniec 2019 roku. Zajmuje się planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej oraz analizą skuteczności działań promocyjnych. W 2020 roku właściciele Sigmy Bis zaczęli przenosić do niej obsługę mediową swoich spółek. Od marca obsługuje ona Orlen, od połowy września planuje media dla PZU, a ostatnio zajmuje się także należącą do Grupy PZU firmą ubezpieczeniową Link4. Od kilku tygodni Sigma Bis obsługuje również Grupę Energa.

(IKO, 08.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.