Piotr Cyrwus Królem Mycia Rączek w kampanii marki Kotlin
Komunikacja marki prowadzona jest na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz na TikToku (screen: YouTube/Ketchupy Kotlin)
Grupa Maspex Wadowice, właściciel marki keczupu Kotlin, ponownie zaprosiła do współpracy reklamowej aktora Piotra Cyrwusa.
Piotr Cyrwus wraca w kampanii Kotlina jako samozwańczy Król Mycia Rączek. Tym razem wciela się w rolę didżeja z lat 80. dwudziestego wieku, który w rytmie dyskotekowego bitu wymienia potrawy, które możemy jeść z keczupem Kotlin, ale przed ich zjedzeniem trzeba koniecznie umyć ręce. Nowa produkcja Kotlina to kontynuacja internetowej kampanii z udziałem Piotra Cyrwusa, która pojawiła się wiosną.
Komunikacja marki prowadzona jest na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz na TikToku. Agencja reklamowa odpowiedzialna za kreację to Feeders Agency, obsługą mediową zajął się Starcom.
(AMS, 03.12.2020)