Piotr Cyrwus zachęca do “mycia rączek” w kampanii Kotlina

Piotr Cyrwus zachęca do “mycia rączek” przed jedzeniem potraw z keczupem (screen: YouTube.com/Ketchupy Kotlin)
Grupa Mspex, właściciel marki keczupu Kotlin, zaprosiła do współpracy reklamowej aktora Piotra Cyrwusa.
Przygotowane zostały trzy spoty wideo w konwencji filmów youtuberów. W każdym z nich Piotr Cyrwus zachęca do “mycia rączek” przed jedzeniem potraw z keczupem. Spoty są umieszczane na YouTube i Facebooku, na kanałach marki Kotlin. Towarzyszą im krótkie formaty InstaStories i seria tzw. reaction GIFs z Piotrem Cyrwusem w roli głównej - przeznaczonych do moderacji treści w komentarzach na Facebooku marki.
Za strategię i koncepcję kampanii oraz realizację działań, ich produkcję i realizację odpowiada agencja Feeders Agency.
(AMS, 25.05.2020)
