Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Nie - Twoja Aż Kobieta" - kampania społeczna nawołująca do nieulegania presji

Kampanię zrealizowała agencja marketingu internetowego Do It crew (screen: YouTube/Marta Molska - Aż Kobieta)

„Nie – Twoja Aż Kobieta” – w wersji angielskiej „Woman’s worth” – to kampania społeczna w internecie, kierowana do kobiet i nawołująca do budowania życia na swój własny sposób.

- Tytułowe „Nie” skierowane jest w stronę schematów, które otaczają kobiety i poniekąd zmuszają je do życia według przetartych już przez innych ścieżek. Wraz z kobietami reprezentującymi różne grupy społeczne i w różnym wieku, zrealizowałam spot społeczny mający inspirować i mam nadzieję, powodować zmianę w naszych głowach – mówi Marta Molska, autorka kampanii.

Pierwsze litery słów „Twoja Aż Kobieta” układają się w hasło „TAK”. Kampania nawołuje do nieulegania presji ze strony rodziny, otoczenia i mediów społecznościowych. Kobiety występujące w spocie zostały pokazane w różnych, często przerysowanych rolach, z którymi przychodzi im się mierzyć.

Kampanię zrealizowała agencja marketingu internetowego Do It crew.

(MAC, 30.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.