Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

180heartbeats + JvM Agencją Roku w konkursie KTR

180heartbeats + JvM na gali KTR 2020. Od lewej: Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, Magdalena Kozanowska, managing director, Marcin Gaworski, chief executive officer & partner (fot. materiały prasowe)

Zwycięzcami konkursu Klubu Twórców Reklamy 2020 zostali: agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, studio projektowe OSOM Studios, dom produkcyjny Papaya Films, studio postprodukcyjne Platige Image oraz OLX jako Reklamodawca Roku. W sumie przyznano 179 nagród: 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych.

Każdej nagrodzie w konkursie KTR jest przypisana liczba punktów, ich suma decyduje o miejscu w rankingu. Agencją Roku została 180heartbeats + JvM, która uzyskała rekordową w historii KTR liczbę 112,5 pkt. Następna VMLY&R zdobyła 56,75 pkt, a trzecia DDB Warszawa - 46,5 pkt.

W rankingu na pierwszej pozycji utrzymały się: Papaya Films wśród domów produkcyjnych z wynikiem 99,25 pkt (Oto Film - 40 pkt, Dobro - 29,75 pkt) oraz Platige Image – jako Studio Postprodukcyjne Roku z wynikiem 79 pkt (Juice Sound - 25 pkt, Televisor - 22,5 pkt).

Tytuł Reklamodawcy Roku przyznano OLX. Po raz drugi przyznano także tytuł Studia Projektowego Roku, który trafił do OSOM Studios (33,25 pkt).

Nagrody Best of Jury przyznało w czterech kategoriach, spośród prac nagrodzonych złotem: Best of Communication (projekt komercyjny) dla agencji 180heartbeats + Jung v. Matt za kampanię „A co gdyby? - OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci” zrealizowaną dla OLX; Best of Charity (projekt społeczny) dla Krzysztofa Gonciarza i Tofu Media za akcję "Stop ciężarówkom!"; Best of Craft dla Warsaw Creatives za kampanię #CiaoKendall, Reserved; Best of Design dla Nienautnowak za projekt typograficzny „Times New Roman Abramovich”, Capitalics Warsaw Type Foundry; Best of Technology dla Superskryptu za interaktywną instalację "Odbicie. Jestem jak ty zapewne", zrealizowaną dla Muzeum Powstania Warszawskiego.

Po raz trzeci zarząd KTR przyznał także nagrodę Hall of Fame za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Otrzymali ją: Marcin Mroszczak oraz Paweł Kastory i Szymon Gutkowski z DDB Warszawa.

Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy KTR, Cannes Lions.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 23.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.