Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mroszczak, Kastory i Gutkowski laureatami Hall of Fame konkursu KTR

Hall of Fame otrzymują menedżerowie DDB Warszawa: Marcin Mroszczak, Paweł Kastory i Szymon Gutkowski (fot. materiały prasowe)

W trzeciej edycji tytuł Hall of Fame przyznawany przez zarząd KTR otrzymują menedżerowie agencji DDB Warszawa: Marcin Mroszczak, Paweł Kastory i Szymon Gutkowski. 

Hall of Fame jest uhonorowaniem osób, które swoją pracą, oddaniem, talentem i kreatywnością od wielu lat wnoszą szczególną jakość do branży reklamowej. Nagroda jest przyznawana za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej przez zarząd KTR.

Marcin Mroszczak to jeden z założycieli i współwłaściciel grupy Corporate Profiles DDB, dyrektor kreatywny agencji reklamowej DDB Warszawa, grafik, designer, autor plakatów teatralnych i filmowych. "To facet, który porusza się po sytuacjach z wielką kulturą, z dużym szacunkiem dla ludzi. Jego scenariusze to najczęściej 4 zdania – trzon tego, na czym polega idea kreatywna. Umie mówić »nie wiem« i to »nie wiem« Marcina jest bardzo dynamiczne, bardzo do przodu, jest postawą ciekawości, a nie lęku – jest po to, by szukać i się dowiedzieć" – podsumował w uzasadnieniu Marek Dawid, reżyser i operator filmowy.

Paweł Kastory i Szymon Gutkowski, współzałożyciele – razem z Marcinem Mroszczakiem – agencji DDB Warszawa, otrzymali tytuł Hall of Fame jako docenienie ich wkładu w podnoszenie od wielu lat jakości polskiej reklamy. "Nikomu w swoim życiu zawodowym nie zawdzięczam tak wiele, jak Marcinowi, Szymonowi i Pawłowi. Nikt też nie nauczył mnie tak wiele, jak oni – Paweł nauczył mnie liczyć, Szymon – myśleć, a Marcin – marzyć" - uzasadnił Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający agencji K2.

Laureatami nagród poprzednich edycji byli: Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Teresa Zielińska, Darek Zatorski oraz Jarek Ziębiński.

Wręczenie nagród KTR 2020 będzie można obejrzeć dziś na kanale Klub Twórców Reklamy KTR na Facebooku.

(AMS, 23.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.