Janssen z kampanią przeciwko dyskryminacji osób z zaburzeniami psychicznymi
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” (fot. Marco Bianchetti/Unsplash.com)
Firma farmaceutyczna Janssen rozpoczęła kampanię społeczną przeciwko dyskryminacji osób z zaburzeniami psychicznymi. Za jej przygotowanie odpowiadają Serviceplan Health (Group One) i Good Story (Beats4Health).
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Jej celem jest uwrażliwienie społeczeństwa, a w szczególności mediów i osób publicznych, aby nie nadużywały w negatywnym kontekście określeń związanych z chorymi i chorobami psychicznymi, gdyż prowadzi to do stygmatyzacji. Kreację kampanii przygotował Serviceplan Health. Z kolei agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i mediów społecznościowych. Janssen zorganizowała kampanię przy udziale Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, Rady Języka Polskiego oraz Fundacji Pomocy Młodzieży i Dzieciom Niepełnosprawnym Hej Koniku.
(IKO, 19.10.2020)