Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szczygieł rezygnuje z pisania cotygodniowych felietonów dla "Dużego Formatu"

Mariusz Szczygieł od lat 90. jest związany z "Gazetą Wyborczą" i "Dużym Formatem" (fot. Piotr Molecki/East News)

Po pięciu latach Mariusz Szczygieł zrezygnował z pisania cotygodniowych felietonów dla "Dużego Formatu" (Agora), ale będzie nadal współpracował z redakcją.

– Chcę pisać rzadziej, bo nie wyrabiam, żeby co tydzień mieć dobrego rozmówcę do mojego felietonu. Praca reporterska jest trudna, zwłaszcza w czasie pandemii – mówi Mariusz Szczygieł. I dodaje, że nie zamierza całkowicie kończyć współpracy z "DF". 

Potwierdza to Mariusz Burchart, szef "Dużego Formatu", który mówi, że Szczygieł już wcześniej sygnalizował, że może przestać regularnie pisać felietony dla "DF". – To było z pewnością dla niego obciążeniem, biorąc pod uwagę jego aktywność w wydawnictwie i Instytucie Reportażu – mówi Burchart. – Będziemy go jednak namawiali na nieregularne publikowanie felietonów i innych form dziennikarskich na naszych łamach.

Mariusz Szczygieł od lat 90. jest związany z "Gazetą Wyborczą" i "Dużym Formatem". W 2019 roku został laureatem Nagrody Literackiej Nike 2019 za zbiór reportaży "Nie ma". W 2013 roku otrzymał tytuł Dziennikarza Roku magazynu "Press".

(BAE, 13.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.