Biało-czerwono-biała flaga na 20 tys. ekranów LED - akcja agencji Screen Network
Akcję wspiera hashtag #glosdlaBialorusi na Twitterze i Instagramie (fot. materiały prasowe)
W ramach digitalowej kampanii społecznej poparcia dla Białorusinów agencja Screen Network wyświetliła animowaną biało-czerwono-białą flagę na 20 tys. ekranach LED w Polsce.
Taka sama flaga pojawiła się także na wielkoformatowej ścianie LED na placu Unii Lubelskiej w Warszawie. Biało-czerwono-białe barwy przyjęła w 1918 roku Białoruska Republika Ludowa, była to też flaga państwowa Republiki Białorusi w latach 1991–1995. Teraz jest symbolem białoruskiej opozycji.
Przeprowadzoną w środę akcję wspiera hashtag #glosdlaBialorusi na Twitterze i Instagramie. W momencie wykrycia przez odpowiedni program tego hashtagu na wszystkich ekranach należących do Screen Network w całej Polsce była odtwarzana animacja podnoszenia biało-czerwono-białej flagi na maszt.
Organizator akcji - agencja Screen Network SA - specjalizuje się w reklamie zewnętrznej DOOH (Digital Out of Home). Realizowała m.in. kampanie dla firm McDonald's, HBO, Żywiec Zdrój i Disney.
(DN, 11.09.2020)