Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Wrzesień 11, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biało-czerwono-biała flaga na 20 tys. ekranów LED - akcja agencji Screen Network

Akcję wspiera hashtag #glosdlaBialorusi na Twitterze i Instagramie (fot. materiały prasowe)

W ramach digitalowej kampanii społecznej poparcia dla Białorusinów agencja Screen Network wyświetliła animowaną biało-czerwono-białą flagę na 20 tys. ekranach LED w Polsce.

Taka sama flaga pojawiła się także na wielkoformatowej ścianie LED na placu Unii Lubelskiej w Warszawie. Biało-czerwono-białe barwy przyjęła w 1918 roku Białoruska Republika Ludowa, była to też flaga państwowa Republiki Białorusi w latach 1991–1995. Teraz jest symbolem białoruskiej opozycji.

Przeprowadzoną w środę akcję wspiera hashtag #glosdlaBialorusi na Twitterze i Instagramie. W momencie wykrycia przez odpowiedni program tego hashtagu na wszystkich ekranach należących do Screen Network w całej Polsce była odtwarzana animacja podnoszenia biało-czerwono-białej flagi na maszt.

Organizator akcji - agencja Screen Network SA - specjalizuje się w reklamie zewnętrznej DOOH (Digital Out of Home). Realizowała m.in. kampanie dla firm McDonald's, HBO, Żywiec Zdrój i Disney.

(DN, 11.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.