SKM SAR pozyskał kolejnych członków
SKM SAR zrzesza 126 podmiotów, szefuje mu Dariusz Adrian, wybrany w lipcu na kolejną kadencję (fot. materiały prasowe)
Członkami Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR zostały agencja Focus Media Group i agencja mediowa PHD Media Direction, a należąca do Focus Media Group agencja Imagine Nation dołączyła do Klubu Agencji Eventowych SAR.
„Agencje widzą potrzebę zrzeszania się, współpracy oraz promowania wypracowanych przez stowarzyszenie standardów. Agencje nie tylko eventowe śledzą jak SAR oraz KAE działa w sztabie kryzysowym #TUgether, którego jest jednym z założycieli” - komentuje dołączanie nowych podmiotów Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.
„Będziemy aktywnie wspierać inicjatywy i projekty dając od siebie zaangażowanie i dzięki temu zaznaczymy swój wkład w rozwój branży komunikacyjnej i polepszenie jakości współpracy pomiędzy agencjami a marketerami” - zapowiada Rafał Kupidura, prezes Focus Media Group.
(IKO, 25.08.2020)