Content Categories w ofercie reklamowej Wyborcza.pl
Content Categories to obecnie 25 kategorii tematycznych (screen Wyborcza.pl)
Klienci decydujący się na reklamę na Wyborcza.pl mogą teraz skorzystać z rozwiązania Content Categories.
Content Categories to automatyczne i mechaniczne grupowanie treści do konkretnych kategorii tematycznych, przy których są wyświetlane reklamy. Ma ono umożliwiać efektywną emisję treści promocyjnych, które są dopasowane do artykułów na stronach Wyborcza.pl. Dzięki wdrożeniu machine learning artykuły mają być precyzyjniej dopasowywane do danej kategorii. Klienci korzystający z oferty reklamowej Wyborcza.pl będą mogli wskazać wybraną przez siebie kategorię tematyczną, przy której ukażą się ich treści promocyjne.
Content Categories to obecnie 25 kategorii tematycznych, tożsamych z systematyką Google, co ma pozytywnie wpływać na efektywność kampanii.
W czerwcu serwis Wyborcza.pl odwiedziło 8,65 mln użytkowników (Gemius/PBI).
(AMS, 21.07.2020)