Zenon Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii MediaMarkt
Za całościowy koncept i realizację nowej kampanii w radiu i telewizji odpowiada agencja Heart & Brain, za produkcję spotów studio produkcyjne Ideal (fot. materiały prasowe)
W roli głównego bohatera kampanii reklamowej MediaMarkt wystąpi Zenon Martyniuk. Piosenkarz disco polo będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów sieci.
Kampania z jego udziałem dziś ruszyła. Już pod koniec czerwca zapowiadał ją film teaserowy, który pojawił się w mediach społecznościowych.
Martyniuk w filmach i spotach reklamowych wciela się w rolę doradcy, pomagającego klientom w dokonywaniu wyboru urządzeń i usług z bogatej oferty sieci handlowej. Na kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt”, będą składać się również liczne oferty promocyjne, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie online.
"Wiem z własnego doświadczenia, że łatwo się pogubić wśród coraz to nowszych urządzeń bez końca porównując różne modele. Dlatego warto zaufać sprawdzonej marce, jaką jest MediaMarkt. Z przyjemnością będą pomagał klientom sieci w poszukiwaniu ciekawych ofert sprzętowych i zrobię to śpiewająco" – komentuje swój udział w kampanii Zenon Martyniuk.
"Jesteśmy przekonani, że pozytywna energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich tych, którym w duszy gra muzyka. Ta muzyka w wakacyjne dni grać może na najbardziej nowoczesnym sprzęcie w bardzo przystępnych cenach" – dodaje Ewelina Piątek, menedżerka ds. marketingu sieci MediaMarkt.
Na kampanię z udziałem Martyniuka składają się działania w Internecie i social mediach, spoty radiowe i TV. Za całościowy koncept i realizację nowej kampanii w radiu i telewizji odpowiada agencja Heart & Brain, za produkcję spotów studio produkcyjne Ideal. Planowanie i zakup mediów realizowane jest przez dział planowania mediów MediaMarkt Polska. Działania w internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarkt Polska. Realizacją kampanii w mediach drukowanych zajmuje się agencja Gutenberg Networks, a działaniami PR agencja Hill + Knowlton Strategies.
(AMS, 02.07.2020)