Reklamy Tiger Energy Drink i Play najchętniej oglądane w lipcu na YouTube
Najchętniej oglądanym spotem reklamowym w lipcu było wideo marki Tiger Energy Drink z udziałem rapera Abradaba i motocrossowca Mikołaja Tempki – wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard.
Drugie miejsce w lipcu zajął spot sieci komórkowej Play z Kamilem Bednarkiem. Na podium znalazł się także spot Media Markt Polska "Lato z Zenkiem" z gwiazdą disco polo Zenonem Martyniukiem w roli głównej.
Czwarte miejsce ma reklama McDonald’s Polska "Spoko?!", w której bohater historii, podczas próbowania burgerów w restauracji wraz z grupą znajomych, w poetycki sposób opisuje zalety ulepszonych burgerów. Z kolei na piątym miejscu jest spot marki Heyah "h**** / wiesz_co_robić".
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany na podstawie algorytmu uwzględniającego czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu, liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
(BAE, 24.08.2020)