Świąteczna kampania MediaMarkt bez Zenka Martyniuka
W spocie reklamowym bliscy obdarowują się literą „M”, symbolizującą wymarzony prezent (screen YouTube.com/MediaMarkt Polska)
Rozpoczęła się kampania MediaMarkt realizowana pod hasłem „Spełniamy Twoje marzenia".
Świąteczna kampania MediaMarkt objęła wszystkie kanały komunikacji. Działania rozpoczęły się jako teaser w mediach społecznościowych. MediaMarkt zaangażował do współpracy influencerów, którzy otrzymali paczki zawierające tajemniczą literę „M”, o czym informowali na swoich kanałach. Kolejnym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym bliscy obdarowują się literą „M”, symbolizującą wymarzony prezent. W tegorocznej świątecznej kampanii po raz pierwszy wykorzystany został claim: „MediaMarkt. Tu wszystko działa dla Ciebie”. To polska wersją nowej, globalnej platformy komunikacyjnej MediaMarkt: "MediaMarkt: Made For You".
W kampanii świątecznej nie występuje już piosenkarz disco polo Zenon Martyniuk, biorący udział w ostatnich reklamach MediaMarkt. Jak wyjaśnił Michał Kazimierczak, partner i dyrektor strategiczny Heart & Brain, nie oznacza to całkowitej rezygnacji z udziału Martyniuka w komunikacji sieci. - Niewykluczone, że Martyniuk do reklamy telewizyjnej powróci. Na razie jest zaangażowany do komunikacji w kanałach social media - mówi Kazimierczak.
Poza Polską świąteczna kampania będzie prowadzona w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Szwajcarii, Portugalii, na Węgrzech i we Włoszech. Za całościowy koncept odpowiada Armando Testa, za adaptację oraz realizację w radiu i telewizji agencja Heart & Brain. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Ideal. Planowanie i zakup mediów realizowane są przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). Działania w internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Heart & Brain. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.
(AMS, 08.12.2020)