Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora pozbywa się dwóch marek gastronomicznych

Papa Diego ma 12 restauracji (fot. materiały prasowe)

Grupa Agora chce sprzedać dwie spółki: prowadzącą serwis ogłoszeniowy Domiporta i Foodio Concepts, do której należą restauracje Papa Diego i Van Dog.

Agora poinformowała, że rozpoczęła negocjacje ws. sprzedaży Domiporta na rzecz spółki Mieszkanie.pl, której wspólnikami są Piotr Przybysz i Sławomir Gąsiorowski, członkowie zarządu Domiporta.

"W związku z negatywnym wpływem pandemii COVID-19 na wyniki finansowe Domiporty oraz możliwą do osiągnięcia cenę sprzedaży przedsiębiorstwa Domiporta podjął decyzję o przeszacowaniu wartości swoich udziałów w Domiporta" - podała Agora w komunikacie. Agora dokona 59,5 mln zł odpisu wartości udziałów w Domiporta, a Grupa Agora 12,7 mln zł odpisu wartości aktywów związanych z działalnością Domiporta.

Agora nabyła 100 proc. udziałów w Domiporta (dawniej Trader.com Polska) w 2008 roku. Wartość umowy wyniosła 54,4 mln dolarów.

Z kolei spółka zależna Agory - Foodio Concepts - zdecydowała o złożeniu wniosku o ogłoszenie upadłości. "Sytuacja finansowa spółki uległa istotnemu pogorszeniu ze względu na wybuch pandemii, która uniemożliwiła spółce prowadzenie działalności gospodarczej i podjęcie jakichkolwiek działań naprawczych" - podała Agora. Dodała, że zarząd podejmując decyzję "kierował się dobrem Foodio Concepts oraz jej wierzycieli, a także koniecznością zabezpieczenia ich interesów ze względu na niewypłacalność Foodio Concepts".

Jednocześnie w piątek rozpoczęto negocjacje ws. sprzedaży udziałów Foodio Concepts. Jak zaznaczono w komunikacie, potencjalny kupujący jest inwestorem spoza branży gastronomicznej.

Do Foodio Concepts należą restauracje Papa Diego z kuchnią meksykańską (12 lokali) i Van Dog z hot dogami (4 lokale). Są one zlokalizowane głównie w galeriach handlowych.

Do Grupy Agora - poprzez spółkę Step Inside - należy również sieć burgerowni Pasibus.

W 2019 roku spółka Domiporta miała 9,27 mln zł przychodów i 807 tys. zł straty. Foodio Concepts uzyskała 9,31 mln zł przychodów, a jej strata wyniosła 9,03 mln zł.

(KOZ, 30.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.